søndag 9. september 2012

Musical challenge - Dag 2

Least favourite musical

Dette er jo like vanskelig å svare på som hva som er favoritten.
Jeg har mange musikaler på cd og dvd som jeg enda ikke har rukket å hørt/sett nøye igjennom, og da blir det jo egentlig ikke rettferdig å si hvem jeg liker minst. Men siden jeg må, så…*tenke tenke*
Jeg svarer da utifra hvem jeg har sett/hørt, så svaret vil nok endre seg hvis du spør meg en annen gang. Musikalen jeg liker minst er nok:


Jeg får nesten dårlig samvittighet, for det er jo ikke det at jeg ikke liker West Side Story, for det gjør jeg. Det har nok noe med at jeg så den på en kveld som endte ganske dårlig. Men musikken er fin.
Når jeg tenker over det kan jeg også plassere Cats her. Jeg liker Cats, men jeg syns den kan bli litt for langtekkelig. Men det er også imponerende hvordand de tolker kattene. Men sorry, Cats, jeg tar deg med her for å holde WSS med selskap.


Musikken i Cats er jo utrolig fin da, det skal den ha :-)

Jeg har forresten et par til, men de skal jeg spare til noen senere spørsmål.

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar