mandag 10. september 2012

Fremdrift kjøkken

I dag da jeg låste meg inn i huset var dette det første synet som møtte meg:



Hurra for at taklampa på kjøkkenet har kommet opp. Jeg var ute forrige uke og kjøpte denne lampen, og i samme slengen kjøpte jeg taklampe til soverommet vårt også. Så nå det bare bli svart/hvitt stil.

Jeg har pusla med dette i dag:



Vi oppdaget på søndag at det var skade på den ene døra, og da jeg hadde satt opp skapdørene i dag oppdaget jeg en skade på den ytterste døren også. Jaja, inn til Ikea å bytte. Det er heldigvis ikke noe problem.

Hva som skjer fremover kommer ann på været. Målet er å bli ferdig med malingen ute før det blir for kaldt.

2 kommentarer:

  1. Ser lækkert ut. Vi må snart dra på besøk for å se på hverandres hus :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi vil gjerne se på deres hus, evt. se i også :D Vårt hus er ikke så mye å se på enda, men det kommer seg sakte men sikkert :-)

      Slett