mandag 29. august 2011

Dagens kjøp

Rett etter jobb i dag dro mamma og jeg en tur til Skedsmokorset for å titte litt i en garnbutikk som hadde opphørssalg. Nå som jeg snart flytter for meg selv trenger jeg noen duker og da særlig juleduker. I fjor bestilte jeg en løper med julemotiv fra Atelje Margaretha og den er jeg snart ferdig med. Dette er altså et broderi. I dag fikk jeg tak i en lang duk med julemotiv som jeg skal brodere. Den skal jeg ha på spisebordet. Ja, jeg veit jeg er nerd, men det er litt stas å ha noe man har laget selv også.

Vi skulle også innom Jysk for å kjøpe dette speilet:
Jeg falt helt for det da Kenneth og jeg var hos Lene og Per Christian på lørdag.
Er det ikke fint da?
Kenneth og jeg er litt uenige om hvor vi skal ha det, men det er jo lenge igjen til vi i det hele tatt trenger å tenke på det.

Det morsomste med speilkjøpet var at min lille Opel Corsa ikke hadde plass til et speil i størrelsen 72x162 cm + emballasje og to mennesker. Det hele endte sånn her:
Mamma satt sånn hele veien hjem fra Lillestrøm, med garnposen over hodet. Jeg kan ikke huske sist jeg lo så mye. Det var litt av en tur.



1 kommentar:

  1. Herlig! Du kommer til å elske det uansett hvor det havner henn :):)

    SvarSlett